اختتامیه اولین رویداد استارتاپ ویکند زخم و ترمیم بافت در تالار شهید پیرویان بیمارستان شریعتی با حضور مهمانان ،شرکت کنندگان و اساتید در سالن بیمارستان دکتر شریعتی ۱۴و۱۵آذر  برگزار شد.

داور و منتور رویداد استارتاپ ویکند زخم و ترمیم بافت   و مدیر گروه Healthb MBA دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه این رویداد در روزهای ۱۴ و ۱۵ آذر با برگزاری کارگاه های اموزشی و تمرین نگارش بوم کسب و کار برگزار شد گفت :در این رویداد تیم های منتخب به ارائه نهایی طرح خود در حضور سرمایه گذاران ،اساتید دانشگاه ،شرکت ها و سازمان های مرتبط  با حوزه زخم و ترمیم بافت پرداختند.

تبریک فراوان به کیمیا دیده ور دانشجوی پزشکی  دانشگاه علوم پزشکی ایران که با طرح wounder heall که در خصوص تولید زخم پوش ایرانی هست موفق به کسب مقام اول شدند.

.وی افزود: در روز اول این برنامه ۳۰ ایده منتخب از سوی دانشجویان، صاحبان کسب و کار و فعالان حوزه زخم ارائه شد و پس از غربال‌گری اولیه، ۷ ایده از سوی شرکت کنندگان و تیم داوری برگزیده شد.
دهقان خاطرنشان کرد: کیمیا دیده‌ور دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با طرح wounder Heal که در خصوص تولید زخم‌پوش ایرانی و با نظارت علمی مرکز تحقیقات سوختگی و بیمارستان سوانح و سوختگی ایران فعالیت می‌کند و در حال تکمیل مراحل کارآزمایی بالینی در جهت بهبود عملکرد زخم‌های ناشی از سوختگی و انواع زخم بستر است، موفق به کسب مقام اول این رویداد شد.
 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *