بعد ار مرحله ،اولین رویداد استارتاپ ویکند زخم و ترمیم بافت و دادن ایده های هر دو گروه ، می پردازیم به  دومین مرحله استارتاپ ،دو گروه نیکان سلامت و stop wound ایده هایی خود را در یک پاورپوینت  ارائه دادند و داوران نظرات خود را بازگو کردند تا بچه ها بتوانند ایده خود را پخته تر کنند.

در ادامه می پردازیم به پروژه های هر دو گروه :

۱-گروه نیکان سلامت اولین رویداد استارتاپ ویکند
 

 
 
۲-گروه stop wound
 

در روز دوم، مربیان و منتورهایی در برنامه حضور دارند تا در مواقع بروز مشکلات، تیم‌ها را راهنمایی نمایند. همچنین منابع کافی در مکان وجود دارد تا در مدت زمان کوتاه تیم‌ها بتوانند به سرعت کار را جلو ببرند. اختیار و آزادی عمل در تیم‌ها بسیار بالاست و مسئولیت همه چیز در کسب‌وکار (از جذب مشتری تا تولید و ساخت محصول یا خدمت) برعهده خود تیم است.

دانه نمی‌تواند به درخت تبدیل شود مگر اینکه جوانه بزند. به همین ترتیب، بهترین ایده‌ راه‌اندازی استارت آپ هم نمی‌تواند به یک سازمان ملموسی تبدیل شود، مگر اینکه برای اولین بار به چیزی تبدیل شود که مشتریان بخواهند آن را بخرند.

در پایان روند جوانه زدن دانه، ایده کارآفرینی به محصول یا خدماتی تبدیل خواهد شد که مشتریان واقعی نسبت به خرید آن متعهد می‌شوند؛ اما به‌محض اینکه شما یک محصول داشته باشید که مشتریان واقعاً به خرید آن علاقه‌مند باشند، طبیعت کار و رهبری، نیاز به تغییر چشم‌گیری خواهد داشت.

با تشکر از دکتر نصیر دهقان و دکترغلامرضا اسماعیلی جاوید و دکتر محمدامیر امیرخانی که با نظرات و پیشنهادات اشون کمک بزرگی به بچه های تیم نیکان سلامت و اپلیکیشن درمانی کردند.

 در پایان از منتورینگ و داوران و نیز شرکت‎کنندگان رای‎گیری به عمل آمد که در نتیجه، ۷ تیم به عنوان ایده‎های برتر به این رویداد راه یافتند؛ این تیم ها در روزهای ۱۴ و ۱۵ آذرماه به ارائه کامل ایده‎های خود می پردازند؛ از این بین، ۳ تیم به عنوان تیم‎های برتر شناخته شده و به ترتیب از جوایز ۳، ۲ و ۱ میلیون تومانی بهره‎مند خواهند شد. 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *