در استارتاپ ویکند، شما می توانید بفهمید که ایجاد یک استارتاپ موفق چه سختی هایی دارد و آن را از نزدیک با تمام حواس خود لمس خواهید کرد.

 استارتاپ ویکند، رویدادی است که در سه روز برگزار می شود و هر شخصی با هر نوع سطح دانش و مهارتی می تواند برای ایجاد یک استارتاپ در آن شرکت کند. شرکت کنندگان در روز اول ایده ها را مطرح کرده و یک تیم تشکیل می دهند و سپس زیر نظر مربی، یک دموی اولیه از ایده خود ایجاد کرده و در روز آخر آن را به دیگران نمایش می دهند. ایده های برتر انتخاب شده و به سرمایه گذاران معرفی می گردند.

این برنامه سخنرانان، مربیان، اعضای خوش‌نام جامعه‌های محلی کسب‌وکارهای نوپا، نمایندگان شرکت‌های بزرگ، و سرمایه‌گذاران مختلفی را جذب می نماید و از این نظر فرصت بسیار خوبی برای‌ شناخته شدن جوانان صاحب ایده و دارای پتانسیل رشد است.

 برنامه استارتاپ ویکند  شامل چه مراحلی میشود ؟

در روز اول، افراد با یکدیگر ملاقات می‌کنند، تیم‌ها را شکل می‌دهند و در مکان مستقر می‌شوند. در این مرحله برنامه‌هایی مانند صرف ناهار صورت می‌گیرد که در اینجا افراد دوستان و همکاران خود را پیدا می‌کنند و اقدام به شبکه‌سازی می‌نمایند. سپس پروژه را از بین گزینه‌های موجود(می‌تواند ایده‌های خود اعضا باشد) انتخاب می‌کنند تا در طول آخرهفته روی آن فعالیت نمایند. هرکس به مدت یک دقیقه درباره پروژه و موضوع موردعلاقه خود صحبت می‌کند و در این مدت باید اعضای تیم را به پروژه علاقه‌مند نماید. تیم‌ها از افراد با توانمندی‌های مختلف تشکیل می‌شوند تا بتوانند مکمل هم باشند.در

روز دوم، مربیان و منتورهایی در برنامه حضور دارند تا در مواقع بروز مشکلات، تیم‌ها را راهنمایی نمایند.

در روز نهایی، تیم‌ها در مدت ۵ دقیقه باید محصول یا خدمت را برای شرکت‌کنندگان در برنامه و هیئت داوران متخصص ارائه نمایند. در انتهای برنامه فرصت آشنایی با منتورها و داوران و گرفتن بازخورد و راهنمایی وجود دارد.

همکاران شرکت پیک دارو دراین استارتاپ  ایده های خود را مطرح کردند و موفق شدند جزو یکی از گروه های برنده باشند ، بچه ها به ۲ گروه تقسیم شدند و کار خود را با تلاش فراوان انجام میدهند که بتواندد جزو یکی از ۳ گروه برنده نهایی بشوند.

گروه اول :ایده وب سایت آنلاین                                                                                                     گروه دوم :اپلیکیشن درمانی   
 
                                                                                               
 
 


 
 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *